START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Zarządzanie marketingiem :

aspekty strategiczne /
Niestrój, Roman.
Roman Niestrój.
[Wyd. 2, dodr.]
Warszawa ; Kraków :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
1998.
219, [1] s.: il.; 21 cm.
Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości
4
Bibliogr. s.213-215
83-01-12017-7
20954 (to nie jest sygnatura)





Zarządzanie marketingowe
Marketing
Rynek
Przedsiębiorstwa
Analiza rynku
Misja firmy

Rodzaj dokumentu:
Książka

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Wypożyczalnia Płońsk (G.18148) 30 dni 27/10/2012 2000200181484 Zamów
Wypożyczalnia Płońsk (G.18145) 30 dni 27/10/2012 2000200181453 Zamów
Wypożyczalnia Płońsk (G.18141) 30 dni 27/10/2012 2000200181415 Zamów
Magazyn Jutrzenki (G.15801) 30 dni 27/10/2012 2001700018638 Zamów