START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Niestrój, Roman.

    Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. [Wyd. 2, dodr.]

    Warszawa ; Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1998. - 219, [1] s.: il.; 21 cm.
    (Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
 
Bibliogr. s.213-215
    ISBN 83-01-12017-7

Zarządzanie marketingowe
Marketing
Rynek
Przedsiębiorstwa
Analiza rynku
Misja firmy

   
G.18138   
G.18141   
G.18145   
G.18148   
G.18153   
G.15801   
G.18137   
G.18139   
G.18142   
G.18143   
G.18144   
G.18146   
G.18147   
G.18149   
G.18150   
G.18151   
G.18140   
G.18152