KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Sprawiedliwość marek : jak branding miejsc i produktów może uczynić kraj bogatym, dumnym i pewnym siebie /

jak branding miejsc i produktów może uczynić kraj bogatym, dumnym i pewnym siebie /
Brand new justice :
Anholt, Simon.
Simon Anholt ; tł. Marta Hereźniak, Mirosław A. Boruc ; aneks Marek Hancke.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (ANH )
Warszawa :
Fundacja Promocja Polska. Instytut Marki Polskiej,
2006.
[12], 258 s. : il. ; 24 cm.
(Biblioteka Akademii Marek - Instytut Marki Polskiej ; 9)
(Biblioteka Akademii Marek ; 9)
Aneks pt.: Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej / Marek Hancke. Na s. red.: Wyd. popr. dotyczy oryg. Na okł. i grzb.: Marka dla Polski.
Indeks.
83-912630-7-X


 



Branding
Marka
Sprawiedliwość marek
Wizerunek
Gospodarka

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
B W.9901 Marketing.Pr.Reklama.ANH B 30 dni Zamów
Rekord: