KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Profesjonalny sprzedawca : jak budować trwałe więzi z klientami : [sprzedaż, obsługa klienta] /

jak budować trwałe więzi z klientami : [sprzedaż, obsługa klienta] /
Schenk, George.
George Schenk ; [przeł. z jęz. ang. Paweł Bartoszewicz et al.].
Wyd. 2.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (SCH )
Kraków :
Oficyna Ekonomiczna, Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych,
2002.
229 s. : il. ; 24 cm.
83-88597-79-5


 



Sprzedaż
Techniki sprzedaży
Konkurencja
Marketing
Sprzedawcy
Motywacje
Marka
Produkt masowy
Klienci
Komunikacja interpersonalna

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
B W.2218 Marketing.Pr.Reklama.SCH B 30 dni Zamów
Rekord: