KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Symbolika produktu w systemie komunikacji marketingowej : studium teoretyczno-metodologiczne /

studium teoretyczno-metodologiczne /
Sagan, Adam.
Adam Sagan.
Kraków :
Wydaw. AE,
2003.
211 s.: schem., tab.; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna : Monografie ISSN ISSN 0209-1674 nr 160)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna : Monografie ISSN 0209-1674 nr 160)
Bibliogr. s. 205-211
83-7252-189-1


 



komunikacja społeczna
komunikowanie marketingowe
produkt
marka

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord: