START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Budowanie świadomości marki banku na przykładzie Deutsche Bank Polska S.A. / [Dokument elektroniczny]

Popławska, Agata Krystyna.
Agata Krystyna Popławska ; Iwona Przychocka.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2018.
74 s. : il..
1
Przychocka, Iwona. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
49667 (to nie jest sygnatura)





Branding
Zarządzanie
Banki

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.8280) Tylko na miejscu 2000500082801 -