START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Marketing bankowy :

doświadczenia i perspektywy : materiały z konferencji naukowej zorganizowanej w dniu 25 listopada 2003 roku /
red. nauk. Róża Milic-Czerniak, Barbara Dobiegała-Korona ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu.
Warszawa :
WSZiM,
2003.
203 s.: schem., tab., wykr.; 23 cm.
5
Bibliogr. przy pracach
83-86228-71-7
22844 (to nie jest sygnatura)





Banki
Marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Wypożyczalnia Płońsk (G.23131) 30 dni 27/10/2012 2000200231318 Zamów
Wypożyczalnia Płońsk (G.23130) 30 dni 27/10/2012 2000200231301 Zamów
Magazyn Jutrzenki (G.23126) 30 dni 27/10/2012 2001700018355 Zamów
Magazyn Jutrzenki (G.23125) 30 dni 22/03/2014 2001700018348 Zamów
Magazyn Jutrzenki (G.23123) 30 dni 27/10/2012 2001700146546 Zamów