START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Strategia marketingowa Marpeto Polska, dystrybutora części zamiennych do samochodów ciężarowych /

Żurawska, Beata.
Beata Żurawska, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2009.
95 s.: rys., tab., wykr.; 30 cm..
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
30804 (to nie jest sygnatura)





prace magisterskie
przedsiębiorstwo

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(M.5295) Tylko na miejscu 27/10/2012 -