START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Alians strategiczny jako forma integracji przedsiębiorstw. Projekt konsorcjum handlowego pośredników handlowych w branży materiałów wykończeniowych dla budownictwa /

Miler, Tomasz.
Tomasz Miler, prom. dr Mirosław Szudzichowski, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
71 s.: rys., tab., zdj.; 30 cm..
1
Szudzichowski, Mirosław prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
28137 (to nie jest sygnatura)





Prace magisterskie
Alianse strategiczne
Przedsiębiorstwa

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(M.4702) Tylko na miejscu 27/10/2012 -