START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Promocja produktów brandowych na przykładzie sprzedaży Oficjalnych Produktów Licencyjnych UEFA EURO2012 w sieciach handlowych /

Galus, Marta.
Marta Galus.
Warszawa :
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej,
2012.
38 s.: il.; 30 cm..
1
Tokarczyk, Marcin prom.
WSZiP. Studia Podyplomowe. Zarządzanie procesami zakupowymi w nowoczesnym handlu
26880 (to nie jest sygnatura)





prace podyplomowe
znaki towarowe
sprzedaż

Rodzaj dokumentu:
Prace podyplomowe Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(P.2109) Tylko na miejscu 27/10/2012 -