START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Budowanie lojalności w relacjach z klientem w Toyota Motor Poland Sp. z o.o. /

Pikuła, Marek.
Marek Pikuła, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2009.
84 s.: tab., wykr.; 30 cm..
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ
30801 (to nie jest sygnatura)





Prace magisterskie
Klienci
Relacje
Lojalność

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(M.5292) Tylko na miejscu 27/10/2012 -