START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Zarządzanie marketingiem :

aspekty strategiczne /
Niestrój, Roman.
Roman Niestrój.
Warszawa ; Kraków :
Wydawnictwo Naukowe PWN,
1999.
219, [1] s.: il.; 21 cm.
Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości
3
Bibliogr. s.213-215
83-01-12017-7
20955 (to nie jest sygnatura)





Zarządzanie marketingowe
Marketing
Rynek
Przedsiębiorstwa
Analiza rynku
Misja firmy

Rodzaj dokumentu:
Książka

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Wypożyczalnia Płońsk (G.18136) 30 dni 27/10/2012 2000200181361 Zamów
Magazyn Jutrzenki (G.18135) 30 dni 27/10/2012 2001700045030 Zamów
Wypożyczalnia Płońsk (G.15335) 30 dni 27/10/2012 2000200153351 Zamów