START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Organizacja i działanie agencji reklamowej DDB /

Szczuka, Marzena.
Marzena Szczuka, prom. dr Hanna Fołtyn, rec. dr hab. prof. WSZiP Marek Lisiecki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2007.
90, [2] s.: rys., wykr.; 30 cm..
1
Fołtyn, Hanna prom.
Lisiecki, Marek rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
28420 (to nie jest sygnatura)





prace magisterskie
agencje reklamowe

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(M.4924) Tylko na miejscu 27/10/2012 -