START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Rola serwisów społecznościowych w kształtowaniu marki / [Dokument elektroniczny]

Jamka, Aleksandra.
Aleksandra Jamka ; Krzysztof Gawkowski.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2018.
64 s. : il..
1
Gawkowski, Krzysztof. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
49673 (to nie jest sygnatura)





Serwisy społecznościowe
Marka
Marketing marki

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.8286) Tylko na miejscu 2000500082863 -