START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Strategia obsługi klienta w łańcuchu logistycznym na przykładzie firmy „Szymko” / [Dokument elektroniczny]

Pacuszka, Sebastian.
Sebastian Pacuszka ; Leonard Milewski.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2016.
81 s. : il..
1
Milewski, Leonard. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Indeks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
44625 (to nie jest sygnatura)





Obsługa klienta
Logistyka
Przedsiębiorstwa

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.7553) Tylko na miejscu 22/06/2016 2000500075537 -