START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Skuteczność wybranych narzędzi marketingowych przy sprzedaży nieruchomości mieszkaniowej : [Dokument elektroniczny]

analiza przypadku na przykładzie biura MCN /
Szakuro, Rafał.
Rafał Szakuro ; Jerzy Walkowiak.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2019.
64 s. : il..
1
Walkowiak, Jerzy. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Indeks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
57268 (to nie jest sygnatura)





Narzędzia marketingowe
Sprzedaż nieruchomości

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.8876) Tylko na miejscu 2000500088766 -