START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Wpływ nowoczesnych technologii na politykę marketingową firmy / [Dokument elektroniczny]

Malewska, Małgorzata.
Małgorzata Malewska ; Krzysztof Gawkowski.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2017.
65 s. : il..
1
Gawkowski, Krzysztof. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Indeks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
47144 (to nie jest sygnatura)





Marketing
Przedsiębiorstwa
Nowoczesne technologie

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.7897) Tylko na miejscu 06/06/2017 2000500078972 -