START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Przesłanie reklamy społecznej na przykładzie wybranych kampanii w Internecie /

Rykalska, Justyna.
Justyna Rykalska, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Barbara Bojewska.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
48 s.: tab., wykr.; 30 cm..
1
Milewski, Leonard prom.
Bojewska, Barbara rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
28996 (to nie jest sygnatura)





prace licencjackie
reklama społeczna
kampania reklamowa
reklama

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.1913) Tylko na miejscu 27/10/2012 -