START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Programy lojalnościowe w strategii zarządzania marketingowego przedsiębiorstwa /

Rączkowska, Anna Marzanna.
Anna Marzanna Rączkowska, prom. dr inż. Jan Maciejewski, rec. dr Leonard Milewski.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
81 s.: rys., tab.; 30 cm..
1
Maciejewski, Jan prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
28898 (to nie jest sygnatura)





prace licencjackie
lojalność
zarządzanie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.1828) Tylko na miejscu 27/10/2012 -