KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Strategie marketingowe na wybranych rynkach : aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit : praca zbiorowa /

aspekty teoretyczne i praktyczne zastosowania w organizacjach non profit : praca zbiorowa /
pod red. Krystyny Śliwińskiej.
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2009.
133 s.: il.; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
Bibliogr. s. 127-133
978-83-7246-588-7


 



Strategie marketingowe
Instytucje kultury
Organizacje pozarządowe
Instytucje nonprofit
Marketing
Rynek polityczny
Edukacja

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord:
ISBN: