START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Strategia marketingowa firmy w branży energetycznej na przykładzie Vattenfall Heat Poland S.A. /

Gawkowski, Wojciech.
Wojciech Gawkowski, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
71 s.: schem., tab., wykr., zdj.; 30 cm..
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ
29070 (to nie jest sygnatura)





prace licencjackie
marketing przemysłowy
strategie marketingowe
przedsiębiorstwo

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.1997) Tylko na miejscu 27/10/2012 -