START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Strategia marketingowa firmy usług instalacyjnych systemów ppoż na przykładzie przedsiębiorstwa "Comnettel" /

Szczęsny, Marek.
Marek Szczęsny, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Ryszard Grosset.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
49 s.: rys., tab., wykr; 30 cm..
1
Milewski, Leonard prom.
Grosset, Ryszard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ
29068 (to nie jest sygnatura)





Prace licencjackie
Marketing
Przedsiębiorstwa usługowe
Strategie marketingowe
Pożarnictwo

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.1999) Tylko na miejscu 27/10/2012 -