START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Wpływ poziomu obsługi klienta na sprzedaż w przedsiębiorstwie Studium przypadku firmy handlowej XYZ / [Dokument elektroniczny]

Pachnik, Adrian.
Adrian Pachnik ; Jerzy Walkowiak.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2018.
75 s. : il..
1
Walkowiak, Jerzy. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
49665 (to nie jest sygnatura)





Obsługa klienta
Sprzedaż
Przedsiębiorstwa handlowe

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.8278) Tylko na miejscu 2000500082788 -