START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Wywieranie wpływu na decyzje zakupowe konsumentów w kontekście teorii ograniczonej racjonalności podejmowania decyzji Herberta Simona / [Dokument elektroniczny]

Pawłowski, Jakub.
Jakub Pawłowski ; Jerzy Walkowiak.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2017.
69 s. : il..
1
Walkowiak, Jerzy. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Indeks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
47783 (to nie jest sygnatura)





Konsumenci
Zakupy

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.8190) Tylko na miejscu 2000500081903 -