START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Efektywna kontrola w zarządzaniu strategią marketingową przedsiębiorstwa /

Wiśniewski, Krzysztof.
Krzysztof Wiśniewski, prom. dr Ewa Frankowska, rec. dr Maria Heninborch-Buhaj.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
93 s.: rys., tab.; 30 cm..
1
Frankowska, Ewa prom.
Heninborch-Buhaj, Maria rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
28997 (to nie jest sygnatura)





prace licencjackie
strategie marketingowe
zarządzanie
marketing strategiczny

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.1912) Tylko na miejscu 27/10/2012 -