START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Internationales Marketing und Management /

Glowik, Mario oprac..
hrsg. von Mario Glowik und Sławomir Smyczek ; [aut. Sławomir Smyczek et al.] ; Karol Adamiecki Wirtschaftsuniversität Katowice.
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2008.
124, [1] s.: il.; 24 cm.
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach
1
Nazwy aut. na s. [125]
978-83-7246-903-8
30102 (to nie jest sygnatura)





marketing międzynarodowy
zarządzanie

Rodzaj dokumentu:
Książka

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Magazyn Jutrzenki (G.33592) 30 dni 2001700220611 Zamów