KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Komunikacja społeczna (COMMUNICATION)


Zawartość półki


 
HAM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
1   2002100059887 W.5988 Skuteczna komunikacja w biznesie / Hamilton, Cheryl.
 
BAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
2   2002100010642 W.1064 Negocjacje i mediacje / Bargiel-Matusiewicz, Kamilla.
3   2002100014473 W.1447 Negocjacje i mediacje / Bargiel-Matusiewicz, Kamilla.
4   2002100059450 W.5945 Negocjacje i mediacje / Bargiel-Matusiewicz, Kamilla.
5   2002100059467 W.5946 Negocjacje i mediacje / Bargiel-Matusiewicz, Kamilla.
6   2002100059474 W.5947 Negocjacje i mediacje / Bargiel-Matusiewicz, Kamilla.
 
DOB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
7   2002100005563 W.556 Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
8   2002100008823 W.882 Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
9   2002100008830 W.883 Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
10   2002100096127 W.9612 Komunikowanie polityczne i publiczne : podręcznik akademicki / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
11   2002100110687 W.11068 Media masowe i aktorzy polityczni w świetle studiów nad komunikowaniem politycznym / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
12   2002100110694 W.11069 Media masowe i aktorzy polityczni w świetle studiów nad komunikowaniem politycznym / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
13   2002100014169 W.1416 Podstawy komunikowania społecznego / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
14   2002100014176 W.1417 Podstawy komunikowania społecznego / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
15   2002100014183 W.1418 Podstawy komunikowania społecznego / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
16   2002100014190 W.1419 Podstawy komunikowania społecznego / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
17   2002100047976 W.4797 Teoria i praktyka propagandy / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
18   2002100103306 W.10330 Teoria i praktyka propagandy / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
19   2002100103313 W.10331 Teoria i praktyka propagandy / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
20   2002100110700 W.11070 Teoria i praktyka propagandy / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
21   2002100030596 W.3059 Teoria komunikowania publicznego i politycznego : wprowadzenie / Dobek-Ostrowska, Bogusława.
 
GOM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
22   2002100015852 W.1585 Mix negocjacyjny / Gomulski, Wiesław.
 
HAL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
23   2002100118782 W.11878 Systemy medialne : trzy modele mediów i polityki w ujęciu porównawczym / Hallin, Daniel C..
 
KAC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
24   2002100091771 W.9177 Misterne gry w komunikację / Kaczmarek, Bożydar Leon Jan.
 
KAŁ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
25   2002100032316 W.3231 Negocjacje w biznesie : kluczowe problemy / Kałążna-Drewińska, Urszula
26   2002100032323 W.3232 Negocjacje w biznesie : kluczowe problemy / Kałążna-Drewińska, Urszula
 
KAM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
27   2002100120211 W.12021 Kampania wyborcza : marketingowe aspekty komunikowania politycznego /
28   2002100029927 W.2992 Negocjowanie : techniki rozwiązywania konfliktów / Kamiński, Jacek.
29   2002100078680 W.7868 Negocjowanie : techniki rozwiązywania konfliktów / Kamiński, Jacek.
30   2002100059108 W.5910 Perswazja w języku polityki / Kampka, Agnieszka.
 
KEN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
31   2002100117273 W.11727 Negocjacje : jak osiągnąć nową przewagę negocjacyjną / Kennedy, Gavin.
32   2002100059924 W.5992 Negocjacje międzynarodowe / Kendik, Magdalena.
33   2002100058606 W.5860 Negocjować można wszystko : jak za każdym razem dokonać udanej transakcji / Kennedy, Gavin.
 
KOM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
34   2002100104013 W.10401 Komunikacja i negocjacje a współdziałanie interpersonalne /
35   2002100120242 W.12024 Komunikacja polityczna : jak wygrać wybory? /
36   2002100109292 W.10929 Komunikatorzy : wpływ, wrażenie, wizerunek /
37   2002100116245 W.11624 Komunikowanie (się) w mediach elektronicznych : język, edukacja, semiotyka : monografia /
38   2002100091184 W.9118 Komunikowanie się w biznesie /
39   2002100100060 W.10006 Komunikowanie się w biznesie /
40   2002100096066 W.9606 Komunikowanie się w sytuacjach społecznych /
 
LEA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
41   2002100088870 W.8887 Komunikacja niewerbalna : zasady i zastosowania / Leathers, Dale G..
42   2002100088887 W.8888 Komunikacja niewerbalna : zasady i zastosowania / Leathers, Dale G..
43   2002100088894 W.8889 Komunikacja niewerbalna : zasady i zastosowania / Leathers, Dale G..
44   2002100093713 W.9371 Komunikacja niewerbalna : zasady i zastosowania / Leathers, Dale G..
45   2002100097032 W.9703 Komunikacja niewerbalna : zasady i zastosowania / Leathers, Dale G..
 
MAT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
46   2002100110915 W.11091 Teorie komunikacji : krótkie wprowadzenie / Mattelart, Armand.
 
MED
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
47   2002100121416 W.12141 Media /
48   2002100123847 W.12384 Media i społeczeństwo : nowe strategie komunikacyjne /
49   2002100124646 W.12464 Media masowe na świecie : modele systemów medialnych i ich dynamika rozwojowa /
50   2002100110625 W.11062 Media masowe w demokratyzujących się systemach politycznych : w drodze do wolności słowa i mediów /
51   2002100098992 W.9899 Media masowe w systemach demokratycznych : teoretyczne problemy i praktyczny wymiar komunikowania politycznego : praca zbiorowa /
52   2002100123526 W.12352 Media w Polsce : pierwsza władza IV RP? /
53   2002100115200 W.11520 Media, władza, prawo /
54   2002100016767 W.1676 Mediatyzacja kampanii politycznych /
55   2002100016712 W.1671 O dziennikarstwie śledczym : normy, zagrożenia, perspektywy /
 
NĘC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
56   2002100103641 W.10364 Komunikacja międzyludzka / Nęcki, Zbigniew.
57   2002100057166 W.5716 Negocjacje w biznesie / Nęcki, Zbigniew.
 
NIE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
58   2002100095526 W.9552 Komunikowanie polityczne w społeczeństwach przedmasowych / Nieć, Mateusz.
59   2002100015265 W.1526 Komunikowanie społeczne i media : perspektywa politologiczna / Nieć, Mateusz.
60   2002100088573 W.8857 Komunikowanie społeczne i media : perspektywa politologiczna / Nieć, Mateusz.
61   2002100088580 W.8858 Komunikowanie społeczne i media : perspektywa politologiczna / Nieć, Mateusz.
62   2002100110175 W.11017 Sztuka negocjacji / Nierenberg, Gerard I..
63   2002100088566 W.8856 Sztuka prezentacji w nauce, biznesie, polityce / Niedzicki, Wiktor.
 
NOW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
64   2002100021075 W.2107 Media planning / Nowak, Wojciech Paweł.
65   2002100126008 W.12600 Nowe media : wprowadzenie /
66   2002100101258 W.10125 Nowe media a media tradycyjne : prasa, reklama, internet /
67   2002100022737 W.2273 Nowe media i komunikowanie wizualne /
68   2002100101265 W.10126 Nowe media i polityka : internet, demokracja, kampanie wyborcze /
 
OCI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
69   2002100047747 W.4774 Dla kogo telewizja? : model publiczny w postkomunistycznej Europie Środkowej / Ociepka, Beata.
 
POT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
70   2002100101739 W.10173 Instrumenty komunikacji wewnętrznej w przedsiębiorstwie / Potocki, Arkadiusz.
71   2002100110274 W.11027 Techniki komunikacji w organizacjach gospodarczych / Potocki, Arkadiusz.
 
PRA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
72   2002100022607 W.2260 Pracownicy i media w procesie komunikacji /
73   2002100120105 W.12010 Prasa, radio i telewizja w Polsce : zarys dziejów /
74   2002100097629 W.9762 Prawo, etyka czy rynek? : zmiany w polskich mediach po 1989 roku /
75   2002100021518 W.2151 Wiek propagandy : używanie i nadużywanie perswazji na co dzień / Pratkanis, Anthony R..
76   2002100021525 W.2152 Wiek propagandy : używanie i nadużywanie perswazji na co dzień / Pratkanis, Anthony R..
77   2002100099319 W.9931 Wiek propagandy : używanie i nadużywanie perswazji na co dzień / Pratkanis, Anthony.
 
RZĄ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
78   2002100102415 W.10241 Negocjacje w interesach : jak negocjują organizacje / Rządca, Robert A..
 
SCH
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
79   2002100105669 W.10566 Komunikacja polityczna : koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce / Schulz, Winfried.
80   2002100105676 W.10567 Komunikacja polityczna : koncepcje teoretyczne i wyniki badań empirycznych na temat mediów masowych w polityce / Schulz, Winfried.
81   2002100107373 W.10737 Relacje z mediami / Schenkler, Irv.
82   2002100107380 W.10738 Relacje z mediami / Schenkler, Irv.
 
STA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
83   2002100015227 W.1522 Komunikowanie się w organizacji / Stankiewicz, Janina.
84   2002100097698 W.9769 Komunikowanie się w organizacji / Stankiewicz, Janina.
85   2002100096837 W.9683 Polityka medialna w Unii Europejskiej / Stasiak-Jazukiewicz, Ewa.
 
WIN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
86   2002100098756 W.9875 Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Winch, Anna.
87   2002100032583 W.3258 Techniki sprzedaży i negocjacji / Winch, Anna.
 
WYB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
88   2002100096356 W.9635 Wybrane zagraniczne systemy medialne /
 
PEE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
89   2002100123649 W.12364 Negocjacje : co dobry negocjator wie, robi i mówi / Peeling, Nic.
 
STE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
90   2002100032590 W.3259 Jak odnieść sukces w negocjacjach / Steele, Paul.
91   2002100032606 W.3260 Jak odnieść sukces w negocjacjach / Steele, Paul.
92   2002100035751 W.3575 Sztuka negocjacji prawniczych / Stelmach, Jerzy.
 
LEW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
93   2002100063808 W.6380 Sztuka wystąpień publicznych : jak zostać dobrym mówcą / Lewandowska-Tarasiuk, Ewa.
94   2002100010314 W.1031 Zasady negocjacji / Lewicki, Roy J..
 
LUE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
95   2002100010581 W.1058 Negocjacje / Luecke, Richard.
 
KOR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
96   2002100101364 W.10136 Sztuka retoryki : przewodnik encyklopedyczny / Korolko, Mirosław.
 
FIS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
97   2002100088832 W.8883 Dochodząc do TAK : negocjowanie bez poddawania się / Fisher, Roger.
98   2002100088849 W.8884 Dochodząc do TAK : negocjowanie bez poddawania się / Fisher, Roger.
99   2002100116153 W.11615 Dochodząc do TAK : negocjowanie bez poddawania się / Fisher, Roger.
100   2002100116160 W.11616 Dochodząc do TAK : negocjowanie bez poddawania się / Fisher, Roger.
101   2002100116177 W.11617 Dochodząc do TAK : negocjowanie bez poddawania się / Fisher, Roger.
102   2002100110144 W.11014 Emocje w negocjacjach / Fisher, Roger.
103   2002100110151 W.11015 Emocje w negocjacjach / Fisher, Roger.
104   2002100123533 W.12353 Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem / Fiske, John.
 
SCE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
105   2002100111127 W.11112 Scenariusze negocjacji biznesowych : trening umiejętności /
 
BEN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
106   2002100116214 W.11621 Asertywność jako proces skutecznej komunikacji / Benedikt, Antoni.
107   2002100088641 W.8864 Podstawy lobbingu / Benedikt, Antoni.
 
MRO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
108   2002100091818 W.9181 Dziennikarz w globalnej wiosce / Mroziewicz, Krzysztof.
109   2002100123748 W.12374 Media masowe : władza, rozrywka i biznes / Mrozowski, Maciej.
 
MUR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
110   2002100111097 W.11109 Komunikowanie w kryzysie : jak ratować wizerunek firmy / Murdoch, Anna.
 
MYŚ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
111   2002100015845 W.1584 Techniki i triki negocjacyjne, czyli jak negocjują profesjonaliści / Myśliwiec, Grzegorz.
 
NEG
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
112   2002100126084 W.12608 Negocjacje partnerskie /
 
PAB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
113   2002100103801 W.10380 Psychomanipulacja w polityce : metody, techniki, przykłady / Pabijańska, Monika.
 
OLS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
114   2002100115682 W.11568 Dziennikarstwo internetowe / Olszański, Leszek.
115   2002100115699 W.11569 Dziennikarstwo internetowe / Olszański, Leszek.
 
MAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
116   2002100106222 W.10622 Rzecznik prasowy : kompetencje interpersonalne : wybrane problemy i zagrożenia / Martela, Ina.
117   2002100063921 W.6392 Taktyka prowadzenia spotkań, czyli jak osiągać zakładane cele i bronić się przed manipulacją / Martin, David M..
 
MAG
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
118   2002100124783 W.12478 Reporter i jego warsztat / Magdoń, Andrzej.
 
McK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
119   2002100088900 W.8890 Sztuka skutecznego porozumiewania się : praca, rodzina, zabawa / McKay, Matthew.
120   2002100088917 W.8891 Sztuka skutecznego porozumiewania się : praca, rodzina, zabawa / McKay, Matthew.
121   2002100032286 W.3228 Sztuka skutecznego porozumiewania się / McKay, Matthew.
122   2002100102101 W.10210 Sztuka skutecznego porozumiewania się / McKay, Matthew.
 
MIE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
123   2002100117808 W.11780 Język prezenterów radiowych / Mielczarek, Agnieszka.
124   2002100057531 W.5753 Monopol, pluralizm, koncentracja : środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 / Mielczarek, Tomasz.
 
MOO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
125   2002100063631 W.6363 Mediacje : praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów / Moore, Christopher W..
126   2002100115910 W.11591 Mediacje : praktyczne strategie rozwiązywania konfliktów / Moore, Christopher W..
 
MOS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
127   2002100019232 W.1923 Mosty zamiast murów : podręcznik komunikacji interpersonalnej /
128   2002100115934 W.11593 Mosty zamiast murów : podręcznik komunikacji interpersonalnej /
129   2002100115941 W.11594 Mosty zamiast murów : podręcznik komunikacji interpersonalnej /
130   2002100115958 W.11595 Mosty zamiast murów : podręcznik komunikacji interpersonalnej /
131   2002100115965 W.11596 Mosty zamiast murów : podręcznik komunikacji interpersonalnej /
 
MOR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
132   2002100032330 W.3233 Komunikacja między ludźmi : motywacja, wiedza i umiejętności / Morreale, Sherwyn P..
133   2002100088924 W.8892 Komunikacja między ludźmi : motywacja, wiedza i umiejętności / Morreale, Sherwyn P..
134   2002100088931 W.8893 Komunikacja między ludźmi : motywacja, wiedza i umiejętności / Morreale, Sherwyn P..
135   2002100088948 W.8894 Komunikacja między ludźmi : motywacja, wiedza i umiejętności / Morreale, Sherwyn P..
 
PER
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
136   2002100005501 W.550 Imperium retoryki : retoryka i argumentacja / Perelman, Chaim.
137   2002100099456 W.9945 Imperium retoryki : retoryka i argumentacja / Perelman, Chaim.
138   2002100099463 W.9946 Imperium retoryki : retoryka i argumentacja / Perelman, Chaim.
139   2002100110328 W.11032 Taktownie, profesjonalnie, elegancko, czyli etykieta w biznesie / Pernal, Ewa.
 
PRZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
140   2002100107588 W.10758 Przyszłość dziennikarstwa w dojrzałych demokracjach /
 
SHA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
141   2002100120495 W.12049 Broń swoich interesów / Sharpe, Robert.
 
SAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
142   2002100017344 W.1734 Media w służbie osoby : etyka społecznego komunikowania / Sareło, Zbigniew.
 
SAM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
143   2002100040830 W.4083 Jak tworzyć własny wizerunek / Sampson, Eleri.
144   2002100040847 W.4084 Jak tworzyć własny wizerunek / Sampson, Eleri.
 
SOR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
145   2002100121447 W.12144 Mass Media : kluczowe pojęcia / Sorlin, Pierre.
 
STU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
146   2002100093829 W.9382 Studia empiryczne nad komunikowaniem politycznym w Polsce /
147   2002100024205 W.2420 Studia z teorii komunikowania masowego /
148   2002100024212 W.2421 Studia z teorii komunikowania masowego /
149   2002100024229 W.2422 Studia z teorii komunikowania masowego /
150   2002100115637 W.11563 Studia z teorii komunikowania masowego /
151   2002100115644 W.11564 Studia z teorii komunikowania masowego /
152   2002100040588 W.4058 Sztuka przemawiania i prezentacji / Stuart, Cristina.
153   2002100040595 W.4059 Sztuka przemawiania i prezentacji / Stuart, Cristina.
154   2002100040601 W.4060 Sztuka przemawiania i prezentacji / Stuart, Cristina.
 
SZY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
155   2002100005518 W.551 Sztuka argumentacji : ćwiczenia w badaniu argumentów / Szymanek, Krzysztof.
156   2002100005570 W.557 Sztuka argumentacji : słownik terminologiczny / Szymanek, Krzysztof.
157   2002100088597 W.8859 Sztuka argumentacji : ćwiczenia w badaniu argumentów / Szymanek, Krzysztof.
 
SZT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
158   2002100008380 W.838 Sztuka perswazji : socjologiczne, psychologiczne i lingwistyczne aspekty komunikowania perswazyjnego /
159   2002100088603 W.8860 Sztuka wywierania wpływu : jak wprowadzić dowolną zmianę /
 
TAB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
160   2002100005525 W.552 Negocjacje i mediacje w sferze publicznej / Tabernacka, Magdalena.
161   2002100088665 W.8866 Negocjacje i mediacje w sferze publicznej / Tabernacka, Magdalena.
162   2002100088672 W.8867 Negocjacje i mediacje w sferze publicznej / Tabernacka, Magdalena.
163   2002100125612 W.12561 Negocjacje i mediacje w sferze publicznej / Tabernacka, Magdalena.
164   2002100125629 W.12562 Negocjacje i mediacje w sferze publicznej / Tabernacka, Magdalena.
 
THO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
165   2002100124813 W.12481 Historia propagandy / Thomson, Oliver.
 
THI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
166   2002100099241 W.9924 Mowa ciała zdradzi więcej niż tysiąc słów / Thiel, Erhard.
167   2002100099364 W.9936 Mowa ciała zdradzi więcej niż tysiąc słów / Thiel, Erhard.
 
URY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
168   2002100088610 W.8861 Odchodząc od NIE : negocjowanie od konfrontacji do kooperacji / Ury, William.
169   2002100088627 W.8862 Odchodząc od NIE : negocjowanie od konfrontacji do kooperacji / Ury, William.
 
TRA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
170   2002100078666 W.7866 Transformacja systemów medialnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej po 1989 roku /
171   2002100078673 W.7867 Transformacja systemów medialnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej po 1989 roku /
 
WAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
172   2002100097704 W.9770 Umiejętności w komunikowaniu się / Warner, Tony.
 
WSP
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
173   2002100102507 W.10250 Współczesne media : status, aksjologia, funkcjonowanie. T. 2 /
174   2002100115477 W.11547 Współczesne media : status, aksjologia, funkcjonowanie. T. 1 /
175   2002100125278 W.12527 Współczesne media : wolne media?. T. 1 /
176   2002100125285 W.12528 Współczesne media : wolne media?. T. 2 /
177   2002100125292 W.12529 Współczesne media : wolne media?. T. 3 /
 
ŻUR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
178   2002100112285 W.11228 Internet jako współczesny środek elektronicznej komunikacji wyborczej i jego zastosowanie w polskich kampaniach parlamentarnych / Żurawski, Jakub.
179   2002100040731 W.4073 Sztuka wystąpień, czyli jak mówić, by osiągnąć cel / Żurek, Elżbieta.
180   2002100041394 W.4139 Wystąpienia perswazyjne : biznes, media, polityka / Żurek, Elżbieta.
 
ZAS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
181   2002100046092 W.4609 Zasady negocjacji : kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów /
182   2002100010291 W.1029 Zasady negocjacji /
183   2002100010307 W.1030 Zasady negocjacji /
 
HAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
184   2002100107090 W.10709 Komunikacja w grupie / Hartley, Peter.
 
KNI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
185   2002100021556 W.2155 NLP / Knight, Sue.
 
DET
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
186   2002100040755 W.4075 Sztuka przemawiania : [nie co mówić, ale jak mówić] / Detz, Joan.
187   2002100040762 W.4076 Sztuka przemawiania : [nie co mówić, ale jak mówić] / Detz, Joan.
 
KUN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
188   2002100124295 W.12429 Wprowadzenie do nauki o dziennikarstwie i komunikowaniu / Kunczik, Michael.
 
KOW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
189   2002100126497 W.12649 Między polityką a dziennikarstwem : szkice politologiczno-prasoznawcze / Kowalczyk, Ryszard.
 
LEM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
190   2002100108103 W.10810 Komunikacja werbalna : szkoła retoryki / Lemmermann, Heinz.
191   2002100108110 W.10811 Komunikacja werbalna : szkoła retoryki / Lemmermann, Heinz.
 
JAS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
192   2002100103375 W.10337 Lobbing : sztuka skutecznego wywierania wpływu / Jasiecki, Krzysztof.
193   2002100103382 W.10338 Lobbing : sztuka skutecznego wywierania wpływu / Jasiecki, Krzysztof.
194   2002100058378 W.5837 Media masowe w demokratycznych procesach wyborczych : standardy europejskie i uwarunkowania ich realizacji / Jaskiernia, Alicja.
195   2002100123571 W.12357 Na rynku wartości : o mediach i etyce dziennikarskiej / Jastrzębski, Jerzy.
 
GUT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
196   2002100020139 W.2013 Docenić konflikt : od walki i manipulacji do współpracy / Gut, Jerzy.
197   2002100024946 W.2494 Docenić konflikt : od walki i manipulacji do współpracy / Gut, Jerzy.
 
GRI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
198   2002100007352 W.735 Podstawy komunikacji społecznej / Griffin, Em.
 
GOB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
199   2002100021594 W.2159 Cywilizacja medialna : geneza, ewolucja, eksplozja / Goban-Klas, Tomasz.
200   2002100021600 W.2160 Cywilizacja medialna : geneza, ewolucja, eksplozja / Goban-Klas, Tomasz.
201   2002100021617 W.2161 Cywilizacja medialna : geneza, ewolucja, eksplozja / Goban-Klas, Tomasz.
202   2002100008274 W.827 Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu / Goban-Klas, Tomasz.
203   2002100102330 W.10233 Media i komunikowanie masowe : teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu / Goban-Klas, Tomasz.
204   2002100016620 W.1662 Media i terroryści : czy zastraszą nas na śmierć? / Goban-Klas, Tomasz.
 
GAJ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
205   2002100040304 W.4030 Techniki perswazyjne : podstawy / Gajlewicz, Michał.
206   2002100059788 W.5978 Techniki perswazyjne : podstawy / Gajlewicz, Michał.
 
FLE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
207   2002100017191 W.1719 Komunikacja międzykulturowa w biznesie / Flejterska, Ewa.
 
FLO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
208   2002100114685 W.11468 Komunikacja w pracy : o sztuce skutecznego porozumiewania się : klienci, współpracownicy, zarząd / Flont, Katarzyna.
 
DZI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
209   2002100098794 W.9879 Dziennikarstwo i świat mediów : nowa edycja /
210   2002100021037 W.2103 Dziennikarstwo i świat mediów /
211   2002100021044 W.2104 Dziennikarstwo i świat mediów /
212   2002100024847 W.2484 Dziennikarstwo śledcze : teoria i praktyka w Polsce, Europie i Stanach Zjednoczonych /
213   2002100107823 W.10782 Dziennikarstwo, media, społeczeństwo /
 
DAW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
214   2002100032460 W.3246 Sekrety negocjacji dla biznesmenów / Dawson, Roger.
215   2002100024939 W.2493 Sekrety udanych negocjacji / Dawson, Roger.
216   2002100093263 W.9326 Sekrety udanych negocjacji / Dawson, Roger.
217   2002100119697 W.11969 Techniki skutecznego przekonywania dla biznesmenów / Dawson, Roger.
 
COO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
218   2002100107458 W.10745 Etykieta biznesu / Cook, Roy A..
 
CIA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
219   2002100102514 W.10251 Komunikacja społeczna : komunikowanie się z mediami w praktyce / Cianciara, Jolanta.
220   2002100102521 W.10252 Komunikacja społeczna : komunikowanie się z mediami w praktyce / Cianciara, Jolanta.
 
BRA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
221   2002100106109 W.10610 Język na sprzedaż / Bralczyk, Jerzy.
222   2002100091740 W.9174 O języku polskiej polityki lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych / Bralczyk, Jerzy.
223   2002100098633 W.9863 O języku propagandy i polityki / Bralczyk, Jerzy.
224   2002100098640 W.9864 O języku propagandy i polityki / Bralczyk, Jerzy.
 
BAT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
225   2002100032378 W.3237 Sztuka perswazji czyli język wpływu i manipulacji : słowa mogą być bronią, działać jak narkotyk i przynieść bogactwo / Batko, Andrzej.
 
ADA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
226   2002100005556 W.555 Komunikacja w grupach / Adams, Katherine.
227   2002100088658 W.8865 Komunikacja w grupach / Adams, Katherine.
228   2002100057203 W.5720 Media masowe w procesie budowania demokracji w Polsce (1989-1995) / Adamczyk, Wojciech.
 
BOR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
229   2002100041165 W.4116 Perswazja : sztuka pozytywnego wpływania na ludzi / Borg, James.
 
BIR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
230   2002100110120 W.11012 30-dniowy program treningowy komunikacji i retoryki / Birkenbihl, Vera F..
231   2002100110380 W.11038 Psychologia prowadzenia negocjacji : profesjonalne techniki negocjacyjne z eksperymentami i ćwiczeniami / Birkenbihl, Vera F..
232   2002100110397 W.11039 Psychologia prowadzenia negocjacji : profesjonalne techniki negocjacyjne z eksperymentami i ćwiczeniami / Birkenbihl, Vera F..
233   2002100110403 W.11040 Psychologia prowadzenia negocjacji : profesjonalne techniki negocjacyjne z eksperymentami i ćwiczeniami / Birkenbihl, Vera F..
 
KAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
234   2002100104303 W.10430 O złośliwej dyskredytacji : manipulowanie wizerunkiem przeciwnika / Karwat, Mirosław.
235   2002100104303 W.10430 O złośliwej dyskredytacji : manipulowanie wizerunkiem przeciwnika / Karwat, Mirosław.
 
ZIE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
236   2002100005532 W.553 Studium mediacji : od teorii ku praktyce / Zienkiewicz, Adam.
237   2002100005549 W.554 Studium mediacji : od teorii ku praktyce / Zienkiewicz, Adam.
238   2002100013032 W.1303 Studium mediacji : od teorii ku praktyce / Zienkiewicz, Adam.
 
BER
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
239   2002100007727 W.772 Negocjacje : harwardzki projekt negocjacyjny w 10 pytaniach / Bercoff, Maurice A..
240   2002100007734 W.773 Negocjacje : harwardzki projekt negocjacyjny w 10 pytaniach / Bercoff, Maurice A..
 
OBR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
241   2002100007659 W.765 Retoryka dla studentów historii, politologii i dziennikarstwa / Obremski, Krzysztof.
242   2002100007666 W.766 Retoryka dla studentów historii, politologii i dziennikarstwa / Obremski, Krzysztof.
 
CAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
243   2002100110168 W.11016 Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi / Carnegie, Dale.
 
MUL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
244   2002100088689 W.8868 Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem : podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych / Mulak, Izabella.
245   2002100088696 W.8869 Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem : podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych / Mulak, Izabella.
246   2002100088702 W.8870 Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem : podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych / Mulak, Izabella.
247   2002100088719 W.8871 Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem : podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych / Mulak, Izabella.
248   2002100088726 W.8872 Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem : podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych / Mulak, Izabella.
249   2002100088733 W.8873 Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem : podręcznik dla trenerów umiejętności interpersonalnych / Mulak, Izabella.
 
JAB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
250   2002100108240 W.10824 Kreowanie informacji : media relations / Jabłoński, Wojciech.
251   2002100112445 W.11244 Kreowanie informacji : media relations / Jabłoński, Wojciech.
252   2002100112452 W.11245 Kreowanie informacji : media relations / Jabłoński, Wojciech.
253   2002100057432 W.5743 Prawnik a sztuka negocjacji i retoryki / Jabłońska-Bonca, Jolanta.
254   2002100057449 W.5744 Prawnik a sztuka negocjacji i retoryki / Jabłońska-Bonca, Jolanta.
255   2002100088856 W.8885 Prawnik a sztuka negocjacji i retoryki / Jabłońska-Bonca, Jolanta.
 
HEE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
256   2002100014466 W.1446 Techniki negocjacji : jak planować, prowadzić i finalizować negocjacje / Heeper, Astrid.
 
NOR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
257   2002100015739 W.1573 Mediacja : sztuka rozwiązywania konfliktów / Nordhelle, Grethe.
258   2002100015746 W.1574 Mediacja : sztuka rozwiązywania konfliktów / Nordhelle, Grethe.
 
POM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
259   2002100017283 W.1728 Pomiędzy kulturami : szkice z komunikacji międzykulturowej /
 
EDE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
260   2002100021242 W.2124 Konflikty w pracy / Edelmann, Robert J..
261   2002100057739 W.5773 Konflikty w pracy / Edelmann, Robert J..
262   2002100058026 W.5802 Konflikty w pracy / Edelmann, Robert J..
263   2002100058033 W.5803 Konflikty w pracy / Edelmann, Robert J..
 
INT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
264   2002100022683 W.2268 Internetowe gatunki dziennikarskie /
 
YAT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
265   2002100022935 W.2293 Rozmowa kwalifikacyjna : najlepsze odpowiedzi na trudne pytania / Yate, Martin John.
 
PIS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
266   2002100023567 W.2356 Nowa retoryka dziennikarska / Pisarek, Walery.
 
STR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
267   2002100024267 W.2426 Mass media, polityka, demokracja / Street, John.
 
MOC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
268   2002100024458 W.2445 Dziennikarze po komunizmie : elita mediów w świetle badań społecznych / Mocek, Stanisław.
 
SIK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
269   2002100024410 W.2441 Język konfliktu : kultura komunikacji społecznej w organizacji / Sikorski, Czesław.
 
SOB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
270   2002100024861 W.2486 Wywiad telewizyjny na żywo : charakterystyka gatunku / Sobczak, Barbara.
 
WOJ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
271   2002100060104 W.6010 Analiza gatunków prasowych : podręcznik dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych / Wojtak, Maria.
272   2002100099326 W.9932 Analiza gatunków prasowych : podręcznik dla studentów dziennikarstwa i kierunków pokrewnych / Wojtak, Maria.
273   2002100117815 W.11781 Gatunki prasowe / Wojtak, Maria.
274   2002100125117 W.12511 Kultura masowa a marketing polityczny : przypadek amerykańskich kampanii prezydenckich 2000 i 2004 / Wojtkowski, Łukasz.
 
MEN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
275   2002100033061 W.3306 Jak występować publicznie : klucze do sukcesu i pułapki, których należy unikać / Ménard, Jean-Denis.
 
BIB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
276   2002100040793 W.4079 Biblia dziennikarstwa /
 
FRA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
277   2002100124400 W.12440 Dziennikarski warsztat językowy / Fras, Janina.
278   2002100109582 W.10958 Komunikacja polityczna : wybrane zagadnienia gatunków i języka wypowiedzi / Fras, Janina.
279   2002100119567 W.11956 Komunikacja polityczna : wybrane zagadnienia gatunków i języka wypowiedzi / Fras, Janina.
280   2002100047594 W.4759 Rozumienie przekazu telewizyjnego : psychologiczne badania telewizyjnych programów informacyjnych / Francuz, Piotr.
 
HOF
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
281   2002100047860 W.4786 Polityka, media, społeczeństwo : studia i szkice / Hofman, Iwona.
282   2002100109353 W.10935 Prowadzenie zebrań i prezentacji : jak usprawnić komunikację, jak zaktywizować uczestników / Hoffmann, Klaus.
 
RAP
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
283   2002100048027 W.4802 Raport o stanie komunikacji społecznej w Polsce : sierpień 1980-13 grudnia 1981 /
 
LEK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
284   2002100053458 W.5345 Leksykon retoryki prawniczej : 100 podstawowych pojęć /
 
KNA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
285   2002100057029 W.5702 Komunikacja niewerbalna w interakcjach międzyludzkich / Knapp, Mark L..
 
POK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
286   2002100057999 W.5799 Telewizja w systemie politycznym i medialnym PRL : między polityką a widzem / Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna.
287   2002100058002 W.5800 Telewizja w systemie politycznym i medialnym PRL : między polityką a widzem / Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna.
 
ZNY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
288   2002100059115 W.5911 Od komunikacji do manipulacji : mechanizmy wywierania wpływu / Znyk, Paweł.
 
DIL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
289   2002100059085 W.5908 Sztuka prezentacji i komunikacji z grupami / Dilts, Robert.
 
TOK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
290   2002100088535 W.8853 Argumentacja, perswazja, manipulacja : wykłady z teorii komunikacji / Tokarz, Marek.
291   2002100088542 W.8854 Argumentacja, perswazja, manipulacja : wykłady z teorii komunikacji / Tokarz, Marek.
292   2002100088559 W.8855 Argumentacja, perswazja, manipulacja : wykłady z teorii komunikacji / Tokarz, Marek.
293   2002100059764 W.5976 Argumentacja, perswazja, manipulacja / Tokarz, Marek.
 
AND
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
294   2002100125469 W.12546 Dziennikarstwo sportowe : praktyczny przewodnik / Andrews, Phil.
295   2002100097025 W.9702 Własność mediów a public relations na rynku prasowym / Andrzejewski, Piotr.
 
TEK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
296   2002100062658 W.6265 Teksty kultury : oblicza komunikacji XXI wieku /
 
HAW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
297   2002100063259 W.6325 Prawnik jako Negocjator, czyli jak efektywnie negocjować zagadnienia prawne / Hawkins, Leo.
 
MAX
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
298   2002100073166 W.7316 Elementy perswazji : historie wnikające w umysł : sprzedawanie i motywowanie przez opowiadanie / Maxwell, Richard.
 
TUR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
299   2002100088634 W.8863 Sztuka przemawiania / Turk, Christopher.
 
ERT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
300   2002100088863 W.8886 Negocjacje fair play : budowanie zdrowego partnerstwa zamiast wymuszania / Ertel, Danny.
 
KOZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
301   2002100121058 W.12105 Oddziaływanie mass mediów / Kozłowska, Anna.
 
KÜN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
302   2002100096363 W.9636 Strategie zarządzania na rynku mediów / Küng, Lucy.
 
GOR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
303   2002100096844 W.9684 Media i społeczeństwo : wprowadzenie historyczne / Gorman, Lyn.
 
HAE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
304   2002100097049 W.9704 Konflikty w życiu zawodowym : mediacja i trening w rozwiązywaniu problemów / Haeske, Udo.
305   2002100123618 W.12361 Konflikty w życiu zawodowym : mediacja i trening w rozwiązywaniu problemów / Haeske, Udo.
 
IŁO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
306   2002100097285 W.9728 Krzywe zwierciadło : o manipulacji w mediach / Iłowiecki, Maciej.
 
RAD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
307   2002100097636 W.9763 Radio i gazety : transformacja polskich mediów regionalnych po 1989 roku /
 
JAK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
308   2002100098268 W.9826 Media publiczne : początek końca czy nowy początek / Jakubowicz, Karol.
309   2002100098275 W.9827 Media publiczne : początek końca czy nowy początek / Jakubowicz, Karol.
310   2002100098282 W.9828 Media publiczne : początek końca czy nowy początek / Jakubowicz, Karol.
311   2002100112612 W.11261 Negocjacje z partnerami z krajów Unii Europejskiej / Jakubiak-Mirończuk, Aneta.
312   2002100098725 W.9872 Unia Europejska a media : między kulturą a gospodarką / Jakubowicz, Karol.
 
MER
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
313   2002100098527 W.9852 Teorie mediów / Mersch, Dieter.
314   2002100117709 W.11770 Teorie mediów / Mersch, Dieter.
 
NAU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
315   2002100100145 W.10014 Nauka o komunikowaniu : podstawowe orientacje teoretyczne /
316   2002100100152 W.10015 Nauka o komunikowaniu : podstawowe orientacje teoretyczne /
 
BED
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
317   2002100100138 W.10013 Sztuka budowania wizerunku w mediach : podręcznik menedżera, polityka i trenera public relations / Bednarek, Hanna.
 
CZY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
318   2002100101838 W.10183 Czy istnieje IV władza? : wolność prasy w teorii i praktyce /
 
WOL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
319   2002100115514 W.11551 Gatunki dziennikarskie : teoria, praktyka, język / Wolny-Zmorzyński, Kazimierz.
320   2002100115521 W.11552 Gatunki dziennikarskie : teoria, praktyka, język / Wolny-Zmorzyński, Kazimierz.
321   2002100115538 W.11553 Gatunki dziennikarskie : teoria, praktyka, język / Wolny-Zmorzyński, Kazimierz.
322   2002100102026 W.10202 Reportaż - jak go napisać? : poradnik dla słuchaczy studiów dziennikarskich / Wolny-Zmorzyński, Kazimierz.
 
HAB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
323   2002100103054 W.10305 Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku / Habielski, Rafał.
 
HEN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
324   2002100103061 W.10306 Dziennikarstwo publicystyczne / Hennessy, Brendan.
 
BAU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
325   2002100103177 W.10317 Dziennikarstwo wobec nowych mediów : historia, teoria, praktyka / Bauer, Zbigniew.
 
KUL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
326   2002100103191 W.10319 Propaganda współczesna : istota, właściwości / Kula, Henryk Mieczysław.
 
PSY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
327   2002100103559 W.10355 Psychologiczne aspekty komunikacji audiowizualnej /
 
BRI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
328   2002100103832 W.10383 Społeczna historia mediów : od Gutenberga do Internetu / Briggs, Asa.
 
GAW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
329   2002100106918 W.10691 Media relations : współpraca dziennikarzy i specjalistów PR / Gawroński, Sławomir.
330   2002100124158 W.12415 Media relations służb mundurowych w Polsce : analiza wybranych formacji / Gawroński, Sławomir.
 
MUN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
331   2002100107434 W.10743 Jak przeprowadzać prezentacje / Munter, Mary.
332   2002100107441 W.10744 Jak przeprowadzać prezentacje / Munter, Mary.
333   2002100107274 W.10727 Komunikacja menedżerska / Munter, Mary.
334   2002100107281 W.10728 Komunikacja menedżerska / Munter, Mary.
 
BAN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
335   2002100107298 W.10729 Komunikacja interpersonalna / Baney, Joann.
336   2002100107304 W.10730 Komunikacja interpersonalna / Baney, Joann.
 
REY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
337   2002100107410 W.10741 Komunikacja międzykulturowa / Reynolds, Sana.
338   2002100107427 W.10742 Komunikacja międzykulturowa / Reynolds, Sana.
 
SIE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
339   2002100107519 W.10751 Reportaż po polsku / Siembieda, Maciej.
 
KSZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
340   2002100108066 W.10806 Kształtowanie wizerunku /
 
RÜC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
341   2002100108929 W.10892 Mowa ciała dla menedżerów / Rückle, Horst.
 
PŁU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
342   2002100110830 W.11083 Komunikacja polityczna w amerykańskich kampaniach wyborczych / Płudowski, Tomasz.
 
LIS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
343   2002100112582 W.11258 Media powszednie : środki komunikowania masowego i szerokie paradygmaty medialne w życiu codziennym Polaków u progu XXI wieku / Lisowska-Magdziarz, Małgorzata.
 
JOL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
344   2002100115170 W.11517 Jak prowadzić seminaria i warsztaty : zostań profesjonalnym szkoleniowcem / Jolles, Robert L..
 
CLA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
345   2002100115712 W.11571 Lobbing i jego sekrety / Clamen, Michel.
 
CHY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
346   2002100115774 W.11577 Dziennikarstwo / Chyliński, Marek.
347   2002100115781 W.11578 Dziennikarstwo / Chyliński, Marek.
 
BIN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
348   2002100116252 W.11625 Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej / Binsztok, Aleksander.
 
NEW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
349   2002100116900 W.11690 News i dziennikarstwo śledcze wobec wyzwań XXI wieku /
 
DŁU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
350   2002100117617 W.11761 Podstawy zarządzania konfliktami społecznymi / Długosz, Dagmir.
 
MOJ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
351   2002100117624 W.11762 Szkice z dziejów propagandy / Mojsiewicz, Czesław.
 
TRY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
352   2002100120112 W.12011 Jak politycy komunikują się ze swoimi wyborcami? : analiza języka polityków na przykładzie rozmów prowadzonych w telewizji polskiej oraz internecie / Trysińska, Magdalena.
 
HEY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
353   2002100120129 W.12012 Techniki prowadzenia rozmów dla kadry zarządzającej : kiedy komunikacja jest skuteczna? / Heyde, Anke von der.
 
BOU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
354   2002100121423 W.12142 O telewizji : panowanie dziennikarstwa / Bourdieu, Pierre.
355   2002100121430 W.12143 O telewizji : panowanie dziennikarstwa / Bourdieu, Pierre.
 
TAY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
356   2002100123083 W.12308 Kiedy e-mail? Kiedy telefon? Kiedy spotkanie? / Taylor, Judith.
 
SOK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
357   2002100124684 W.12468 (R)ewolucja w komunikacji : wprowadzenie do medioznawstwa / Sokołowski, Marek.
 
DEM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
358   2002100125261 W.12526 Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009 /