KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING)


Zawartość półki


 
KOW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
1   2002100060999 W.6099 Orientacja rynkowa w polskim samorządzie terytorialnym / Kowalik, Izabela.
 
GRZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
2   2002100096479 W.9647 Finansowanie strategii marketingowych / Grzegorczyk, Wojciech.
3   2002100029521 W.2952 Marketing bankowy / Grzegorczyk, Wojciech.
4   2002100031166 W.3116 Marketing bankowy / Grzegorczyk, Wojciech.
5   2002100031173 W.3117 Marketing bankowy / Grzegorczyk, Wojciech.
6   2002100098831 W.9883 Marketing banku / Grzywacz, Jacek.
7   2002100017665 W.1766 Marketing na rynku międzynarodowym / Grzegorczyk, Wojciech.
8   2002100029385 W.2938 Marketing w działalności banku / Grzywacz, Jacek.
9   2002100044616 W.4461 Prawo reklamy / Grzybczyk, Katarzyna.
10   2002100078871 W.7887 Prawo reklamy / Grzybczyk, Katarzyna.
11   2002100078888 W.7888 Prawo reklamy / Grzybczyk, Katarzyna.
12   2002100123137 W.12313 Sponsoring kultury / Grzegorczyk, Adam M..
13   2002100031012 W.3101 Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych / Grzegorczyk, Wojciech.
14   2002100116443 W.11644 Strategie marketingowe przedsiębiorstw na rynku międzynarodowym / Grzegorczyk, Wojciech.
 
KAL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
15   2002100084278 W.8427 Reklama / Kall, Jacek.
16   2002100101845 W.10184 Reklama / Kall, Jacek.
17   2002100063822 W.6382 Zarządzanie marką / Kall, Jacek.
 
ALT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
18   2002100029606 W.2960 Marketing w turystyce / Altkorn, Jerzy.
19   2002100101074 W.10107 Strategia marki / Altkorn, Jerzy.
20   2002100021907 W.2190 Wizerunek firmy / Altkorn, Jerzy.
21   2002100021914 W.2191 Wizerunek firmy / Altkorn, Jerzy.
22   2002100021921 W.2192 Wizerunek firmy / Altkorn, Jerzy.
 
CEN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
23   2002100107182 W.10718 Public relations / Cenker, Ewa Małgorzata.
 
ANT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
24   2002100094529 W.9452 Język reklamy w komunikacji marketingowej na przykładzie sloganu / Antczak, Katarzyna.
25   2002100029743 W.2974 Zachowanie konsumenta : podręcznik akademicki / Antonides, Gerrit.
 
BAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
26   2002100108059 W.10805 Marketing skierowany do kobiet : jak zrozumieć, dotrzeć i zwiększyć swój udział w największym na świecie segmencie rynku / Barletta, Martha.
 
BEN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
27   2002100058279 W.5827 Reklama jako proces komunikacji / Benedikt, Antoni.
28   2002100058286 W.5828 Reklama jako proces komunikacji / Benedikt, Antoni.
29   2002100058293 W.5829 Reklama jako proces komunikacji / Benedikt, Antoni.
 
CAP
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
30   2002100083721 W.8372 Skuteczna reklama / Caples, John.
 
CZA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
31   2002100089822 W.8982 Product placement : niekonwencjonalny sposób promocji / Czarnecki, Adam.
 
BUD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
32   2002100014756 W.1475 Public relations : strategia i nowe techniki kreowania wizerunku / Budzyński, Wojciech.
33   2002100102064 W.10206 Public relations : zarządzanie reputacją firmy / Budzyński, Wojciech.
34   2002100112674 W.11267 Wizerunek firmy : kreowanie, zarządzanie, efekty / Budzyński, Wojciech.
 
AND
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
35   2002100090514 W.9051 Media relations : budowanie reputacji firmy / Andrzejewski, Piotr.
 
BLA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
36   2002100111509 W.11150 Integracja marketingu i logistyki - wybrane problemy / Blaik, Piotr.
37   2002100090415 W.9041 Klient jako kapitał : budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim / Blattberg, Robert C..
38   2002100033108 W.3310 Public relations / Black, Sam.
39   2002100058637 W.5863 Public relations / Black, Sam.
 
PRZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
40   2002100058156 W.5815 Promocja / Przydatek, Elżbieta.
41   2002100032477 W.3247 Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na usługach /
 
PUB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
42   2002100090422 W.9042 Public relations : wyzwania współczesności /
43   2002100060043 W.6004 Public relations instytucji użyteczności publicznej /
44   2002100063396 W.6339 Public relations instytucji użyteczności publicznej /
45   2002100063402 W.6340 Public relations instytucji użyteczności publicznej /
46   2002100031944 W.3194 Public relations miast i regionów /
47   2002100043657 W.4365 Public relations w jednostce samorządu terytorialnego /
48   2002100043664 W.4366 Public relations w jednostce samorządu terytorialnego /
49   2002100089082 W.8908 Public relations w teorii i praktyce /
50   2002100089099 W.8909 Public relations w teorii i praktyce /
 
PRO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
51   2002100030763 W.3076 Problemy teorii i praktyki marketingu /
 
NIK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
52   2002100109308 W.10930 Nie tylko logotyp : wyróżnienie i przynależność w biznesie / Nikodemska-Wołowik, Anna M..
 
PLU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
53   2002100084285 W.8428 Marketing usług bankowych / Pluta-Olearnik, Mirosława.
54   2002100116818 W.11681 Public relations - moda czy konieczność? : teoria i praktyka / Pluta, Ewa.
 
RIE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
55   2002100099258 W.9925 Dwadzieścia dwa niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko! / Ries, Al.
56   2002100120099 W.12009 Upadek reklamy i wzlot public relations / Ries, Al.
 
SME
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
57   2002100018532 W.1853 Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw / Smektała, Tymon.
58   2002100109599 W.10959 Public relations w sytuacjach kryzysowych przedsiębiorstw / Smektała, Tymon.
 
SEI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
59   2002100090934 W.9093 Public relations w praktyce / Seitel, Fraser P..
 
GIE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
60   2002100027411 W.2741 Public relations w administracji / Giedrojć, Kuba.
 
FOS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
61   2002100089853 W.8985 Zdobywanie dobrego publicity na 101 sposobów / Foster, Timothy R.V..
 
KAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
62   2002100020634 W.2063 Marketing w firmie : podstawy teoretyczne, studia przypadków / Karcz, Kornelia.
63   2002100029651 W.2965 Międzynarodowe badania marketingowe : uwarunkowania kulturowe / Karcz, Kornelia.
64   2002100029668 W.2966 Międzynarodowe badania marketingowe : uwarunkowania kulturowe / Karcz, Kornelia.
65   2002100031159 W.3115 Międzynarodowe badania marketingowe : uwarunkowania kulturowe / Karcz, Kornelia.
 
KAD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
66   2002100015272 W.1527 Badania marketingowe / Kaden, Robert J..
67   2002100084254 W.8425 Public relations, czyli promocja reputacji : praktyka działania / Kadragic, Alma.
 
LEV
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
68   2002100092471 W.9247 Marketing partyzancki on-line / Levinson, Jay Conrad.
 
LEW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
69   2002100029439 W.2943 E - marketing : handel w Internecie / Lewis, Herschell Gordon.
 
KRA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
70   2002100054769 W.5476 Podstawy marketingu / Kramer, Teodor.
71   2002100054776 W.5477 Podstawy marketingu / Kramer, Teodor.
 
KNE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
72   2002100032033 W.3203 Public relations w administracji publicznej : teoria, praktyka, badania / Knecht, Zdzisław.
73   2002100032040 W.3204 Public relations w administracji publicznej : teoria, praktyka, badania / Knecht, Zdzisław.
74   2002100032057 W.3205 Public relations w administracji publicznej : teoria, praktyka, badania / Knecht, Zdzisław.
75   2002100110250 W.11025 Zarządzanie i planowanie marketingowe / Knecht, Zdzisław.
 
KOZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
76   2002100107496 W.10749 Reklama : socjotechnika oddziaływania / Kozłowska, Anna.
 
WIK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
77   2002100060357 W.6035 Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Wiktor, Jan W..
78   2002100060364 W.6036 Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Wiktor, Jan W..
 
CWA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
79   2002100030473 W.3047 Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Cwalina, Wojciech.
80   2002100030480 W.3048 Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Cwalina, Wojciech.
81   2002100030497 W.3049 Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Cwalina, Wojciech.
 
OGI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
82   2002100124394 W.12439 Wyznania człowieka reklamy / Ogilvy, David.
 
NOW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
83   2002100111264 W.11126 Kryzys i przetrwanie w marketingu / Nowakowski, Marcin K..
84   2002100098749 W.9874 Marketing usług zdrowotnych / Nowotarska-Romaniak, Beata.
85   2002100084186 W.8418 Podstawy marketingu : podręcznik / Nowacka, Aldona.
86   2002100084193 W.8419 Podstawy marketingu : podręcznik / Nowacka, Aldona.
 
MUR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
87   2002100025257 W.2525 Język public relations : jak promować firmę / Murdoch, Anna.
88   2002100090323 W.9032 Kreatywność w reklamie / Murdoch, Anna.
89   2002100090491 W.9049 Prezentacje i wystąpienia w public relations / Murdoch, Anna.
90   2002100090507 W.9050 Prezentacje i wystąpienia w public relations / Murdoch, Anna.
 
FLI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
91   2002100021082 W.2108 Samorządowe public relations / Flis, Jarosław.
 
GRE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
92   2002100090316 W.9031 Kreatywność w public relations / Green, Andy.
 
DZI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
93   2002100108615 W.10861 Targi jako narzędzie kreowania wizerunku firmy / Dziadkiewicz-Ilkowska, Anna.
 
URB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
94   2002100111110 W.11111 Marketing przemysłowy / Urbaniak, Maciej.
95   2002100098183 W.9818 Zarządzanie marką / Urbanek, Grzegorz.
 
SUL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
96   2002100029170 W.2917 Marketing w handlu detalicznym / Sullivan, Malcolm.
 
STR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
97   2002100030909 W.3090 Analizy marketingowe / Strzyżewska, Marianna.
98   2002100030039 W.3003 Strategie marketingowe : praca zbiorowa /
99   2002100031180 W.3118 Strategie marketingowe : praca zbiorowa /
100   2002100031197 W.3119 Strategie marketingowe : praca zbiorowa /
 
KOM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
101   2002100029361 W.2936 Euromarketing : strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku / Komor, Marcin.
102   2002100029217 W.2921 Komunikacja marketingowa : praca zbiorowa /
103   2002100029576 W.2957 Komunikacja marketingowa : praca zbiorowa /
104   2002100029552 W.2955 Komunikowanie się w marketingu : praca zbiorowa /
105   2002100029569 W.2956 Komunikowanie się w marketingu : praca zbiorowa /
 
MAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
106   2002100029279 W.2927 Marketing : pierwsza polska edycja /
107   2002100029286 W.2928 Marketing : pierwsza polska edycja /
108   2002100029293 W.2929 Marketing : pierwsza polska edycja /
109   2002100029309 W.2930 Marketing : pierwsza polska edycja /
110   2002100029316 W.2931 Marketing : pierwsza polska edycja /
111   2002100029354 W.2935 Marketing : podręcznik europejski /
112   2002100100640 W.10064 Marketing : podstawy i kontrowersje /
113   2002100017351 W.1735 Marketing dla prawników /
114   2002100018600 W.1860 Marketing dla prawników /
115   2002100101791 W.10179 Marketing ekologiczny /
116   2002100029644 W.2964 Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu /
117   2002100116030 W.11603 Marketing polityczny w teorii i praktyce /
118   2002100016071 W.1607 Marketing terytorialny w rozwoju miast i regionów : praca zbiorowa /
119   2002100029613 W.2961 Marketing usług : praca zbiorowa /
120   2002100030657 W.3065 Marketing usług : praca zbiorowa /
121   2002100094062 W.9406 Marketing usług : wybrane aspekty /
122   2002100099678 W.9967 Marketing usług /
123   2002100029736 W.2973 Marketing usług turystycznych /
124   2002100003200 W.320 Marketing w ochronie zdrowia /
125   2002100031128 W.3112 Marketingowa strategia rozwoju przestrzeni /
 
BOR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
126   2002100111493 W.11149 Merchandising / Borusiak, Barbara.
 
ANA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
127   2002100014992 W.1499 Analiza rynku : praca zbiorowa /
128   2002100021846 W.2184 Analiza rynku : praca zbiorowa /
 
BRO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
129   2002100030985 W.3098 Rynek i nowy marketing / Bronakowski, Henryk.
 
GAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
130   2002100030053 W.3005 Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy / Garbarski, Lechosław.
131   2002100029637 W.2963 Marketing / Garbarski, Lechosław.
132   2002100101098 W.10109 Zachowania nabywców / Garbarski, Lechosław.
 
GEF
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
133   2002100057135 W.5713 Clienting : jedyne, co przeszkadza, to klient / Geffroy, Edgar K..
 
KAC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
134   2002100029583 W.2958 Badania marketingowe : metody i techniki / Kaczmarczyk, Stanisław.
135   2002100029750 W.2975 Badania marketingowe : podstawy metodyczne / Kaczmarczyk, Stanisław.
136   2002100030619 W.3061 Badania marketingowe : metody i techniki / Kaczmarczyk, Stanisław.
137   2002100030626 W.3062 Badania marketingowe : metody i techniki / Kaczmarczyk, Stanisław.
138   2002100030633 W.3063 Badania marketingowe : metody i techniki / Kaczmarczyk, Stanisław.
139   2002100030640 W.3064 Badania marketingowe : metody i techniki / Kaczmarczyk, Stanisław.
 
KŁE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
140   2002100029538 W.2953 Strategiczne planowanie marketingowe / Kłeczek, Ryszard.
 
KOT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
141   2002100029323 W.2932 Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip.
142   2002100029330 W.2933 Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip.
143   2002100029347 W.2934 Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Kotler, Philip.
144   2002100014565 W.1456 Marketing / Kotler, Philip.
145   2002100123052 W.12305 Marketing 3.0 : dobry produkt? zadowolony klient? spełniony człowiek! / Kotler, Philip.
146   2002100030701 W.3070 Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego / Kotler, Philip.
147   2002100102781 W.10278 Marketing od A do Z / Kotler, Philip.
148   2002100029187 W.2918 Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności / Kotler, Philip.
149   2002100029194 W.2919 Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności / Kotler, Philip.
150   2002100030923 W.3092 Philip Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu / Kotler, Philip.
 
MAZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
151   2002100014602 W.1460 CRM : zarządzanie kontaktami z klientami / Mazur, Alicja.
152   2002100099203 W.9920 Marketing polityczny : studium porównawcze prezydenckich kapanii wyborczych w USA i w Polsce / Mazur, Marek.
153   2002100090293 W.9029 Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym / Mazurkiewicz, Ludwik.
154   2002100108554 W.10855 Zachowania nabywców i ich konsekwencje marketingowe / Mazurek-Łopacińska, Krystyna.
155   2002100083837 W.8383 Zarządzanie marketingiem usług / Mazur, Jolanta.
 
MIC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
156   2002100030954 W.3095 Marketing : podręcznik akademicki / Michalski, Eugeniusz.
157   2002100029774 W.2977 Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym / Michalik, Małgorzata.
 
MRU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
158   2002100089990 W.8999 Strategia produktu / Mruk, Henryk.
 
PAN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
159   2002100064188 W.6418 Elementy marketingu usług pocztowych / Panasiuk, Aleksander.
 
PIE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
160   2002100030817 W.3081 Marketing : strategiczna reorientacja firmy / Piercy, Nigel.
 
POD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
161   2002100106123 W.10612 Marketing społecznościowy : tajniki skutecznej promocji w SOCIAL MEDIA / Podlaski, Arkadiusz.
162   2002100020764 W.2076 Podstawy marketingu : materiały do ćwiczeń z przedmiotu Marketing w Wyższej Szkole Promocji /
163   2002100029729 W.2972 Podstawy marketingu : [praca zbiorowa] /
164   2002100031142 W.3114 Podstawy marketingu : praca zbiorowa /
165   2002100032828 W.3282 Podstawy marketingu : praca zbiorowa /
166   2002100029156 W.2915 Podstawy marketingu /
167   2002100102200 W.10220 Public relations jako narzędzie kreowania wizerunku partii politycznych / Podobas, Izabela.
 
ROZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
168   2002100059825 W.5982 Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Rozwadowska, Barbara.
169   2002100059832 W.5983 Public relations : teoria, praktyka, perspektywy / Rozwadowska, Barbara.
 
WES
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
170   2002100017429 W.1742 Jak napisać plan marketingowy / Westwood, John.
 
WIŚ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
171   2002100056732 W.5673 Marketing : istota, techniki / Wiśniewski, Andrzej.
172   2002100056749 W.5674 Marketing / Wiśniewski, Andrzej.
 
ZAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
173   2002100091238 W.9123 Zarządzanie marketingowe /
174   2002100110243 W.11024 Zarządzanie marketingowe małym i średnim przedsiębiorstwem /
175   2002100015401 W.1540 Zarządzanie produktem : praca zbiorowa /
 
FUT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
176   2002100028296 W.2829 Nowoczesne techniki sprzedaży : metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientami / Futrell, Charles M.
177   2002100028302 W.2830 Nowoczesne techniki sprzedaży : metody prezentacji, profesjonalna obsługa, relacje z klientami / Futrell, Charles M.
 
BAD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
178   2002100029460 W.2946 Badania marketingowe : teoria i praktyka /
179   2002100029767 W.2976 Badania marketingowe : podstawowe metody i obszary zastosowań /
180   2002100030879 W.3087 Badania marketingowe : teoria i praktyka /
181   2002100031029 W.3102 Badania rynkowe i marketingowe : praca zbiorowa /
182   2002100014329 W.1432 Badania rynku : metody, zastosowania : praca zbiorowa /
183   2002100014336 W.1433 Badania rynku : metody, zastosowania : praca zbiorowa /
 
STA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
184   2002100116801 W.11680 Globalizacja : zbiorowa hegemonia mocarstw i korporacji transnarodowych a globalny marketing / Staszczak, Dariusz Eligiusz.
 
BER
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
185   2002100115385 W.11538 Marketing internetowy w małej firmie / Berkley, Holly.
 
DOM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
186   2002100021396 W.2139 Strategie marketingowe dużych sieci handlowych / Domański, Tomasz.
 
BIS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
187   2002100090118 W.9011 Marketing globalny ery cyfrowej / Bishop, Bill.
 
BRA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
188   2002100032774 W.3277 Marketing w Internecie / Brady, Regina.
 
CHU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
189   2002100029514 W.2951 Badania marketingowe : podstawy metodologiczne / Churchill, Gilbert A..
190   2002100030466 W.3046 Badania marketingowe : podstawy metodologiczne / Churchill, Gilbert A..
 
CIB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
191   2002100090309 W.9030 Marketingowe funkcje mediów / Ciborska, Elżbieta.
 
CON
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
192   2002100089969 W.8996 Spełnione obietnice : co to jest AMWAY i dlaczego ludzie tak różnie o nim mówią / Conn, Charles Paul.
 
CZU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
193   2002100101081 W.10108 Dystrybucja produktów / Czubała, Anna.
 
DAT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
194   2002100033030 W.3303 Sponsoring : strategia, promocja, komunikacja / Datko, Marek.
 
DEJ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
195   2002100014619 W.1461 CRM : zarządzanie kontaktami z klientami / Dejnaka, Agnieszka.
 
DUL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
196   2002100116115 W.11611 Badania marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem / Duliniec, Elżbieta.
 
FIG
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
197   2002100031104 W.3110 Marketing w agrobiznesie. T. 1, Marketing towarów rolnych / Figiel, Szczepan.
198   2002100031111 W.3111 Marketing w agrobiznesie. T. 2, Marketing produktów żywnościowych / Figiel, Szczepan.
 
FRĄ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
199   2002100093614 W.9361 CRM jako narzędzie zarządzania relacjami z klientem na rynku usług / Frąckiewicz, Ewa.
200   2002100093904 W.9390 Marketing internetowy / Frąckiewicz, Ewa.
 
GIL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
201   2002100020832 W.2083 Usługi : marketing i zarządzanie / Gilmore, Audrey.
 
GOL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
202   2002100111257 W.11125 Marketing business to business / Golik-Górecka, Grażyna.
 
GOR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
203   2002100014954 W.1495 Relacje z klientem : marketing partnerski / Gordon, Ian H..
204   2002100015524 W.1552 Relacje z klientem : marketing partnerski / Gordon, Ian H..
 
HAG
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
205   2002100115026 W.11502 Badania rynkowe w praktyce / Hague, Paul.
 
HER
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
206   2002100102149 W.10214 Marka narodowa : jak skutecznie budować wizerunek i reputację kraju / Hereźniak, Marta.
 
HIA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
207   2002100030749 W.3074 Specjalista ds. marketingu : narzędzia marketingowe dla kadry zarządczej / Hiam, Aleksander.
 
HIL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
208   2002100030800 W.3080 Marketing radykalny : od Harwardu do Harleya - 10 historii wielkich wywrotowców / Hill, Sam.
209   2002100022119 W.2211 Pomiar satysfakcji i lojalności klientów / Hill, Nigel.
 
HOL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
210   2002100030794 W.3079 Marketing w turystyce / Holloway, J. Christopher.
211   2002100031098 W.3109 Marketing w turystyce / Holloway, J. Christopher.
 
IGN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
212   2002100090125 W.9012 Specyfika marketingu politycznego w Polsce / Ignaczewski, Grzegorz.
 
JAS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
213   2002100111417 W.11141 Innowacje techniczne a działalność marketingowa / Jasiński, Andrzej H..
 
JAŚ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
214   2002100030916 W.3091 Strategie marketingowe na rynku politycznym / Jaśniok, Michał.
 
JON
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
215   2002100103696 W.10369 Jak działa reklama /
 
JUP
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
216   2002100113954 W.11395 Marketing medialny / Jupowicz-Ginalska, Anna.
217   2002100113954 W.11395 Marketing medialny / Jupowicz-Ginalska, Anna.
 
KIS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
218   2002100089952 W.8995 Sztuka i reklama : relacje między sztuką i kulturą / Kisielewski, Andrzej.
 
KOC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
219   2002100107052 W.10705 Slogany w reklamie i polityce / Kochan, Marek.
 
KOL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
220   2002100097889 W.9788 Marketing bankowy / Kolasa, Małgorzata.
221   2002100090132 W.9013 Marketing polityczny : kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań / Kolczyński, Mariusz.
 
KON
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
222   2002100015012 W.1501 Marketing mobilny / Konkol, Sebastian.
 
LAM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
223   2002100029255 W.2925 Strategiczne zarządzanie marketingowe / Lambin, Jean-Jacques.
 
LEK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
224   2002100107243 W.10724 Leksykon marketingu /
 
LIM
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
225   2002100115408 W.11540 Marketing międzynarodowy / Limański, Andrzej.
226   2002100029484 W.2948 Marketing w organizacjach non-profit / Limański, Andrzej.
 
LUB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
227   2002100016491 W.1649 Analiza koniunktury i badanie rynków / Lubiński, Marek.
 
MAK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
228   2002100020665 W.2066 Marketing w zarządzaniu jednostką terytorialną = Marketing in management of territorial unit : na przykładzie województwa podkarpackiego = on example of Podkarpackie voivodeship / Makarski, Sylwester.
 
MCD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
229   2002100083776 W.8377 Segmentacja rynku : przebieg procesu i wykorzystanie wyników / McDonald, Malcolm.
 
MIT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
230   2002100093645 W.9364 Marketing relacji : teoria i praktyka / Mitręga, Maciej.
 
MUS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
231   2002100029392 W.2939 Teoria marketingu politycznego / Muszyński, Jerzy.
 
OTT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
232   2002100102569 W.10256 Marketing relacji : koncepcja i stosowanie / Otto, Jacek.
 
PAT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
233   2002100029248 W.2924 Elementy marketingu na rynku prasy / Patrzałek, Wanda.
 
PRI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
234   2002100015166 W.1516 Zarządzanie marką : [jak wypromować rozpoznawalną markę] / Pringle, Hamish.
 
PRY
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
235   2002100015777 W.1577 Badania marketingowe w aspektach menedżerskich / Prymon, Marek.
236   2002100022973 W.2297 Współczesne badania marketingowe / Prymon, Marek.
237   2002100022980 W.2298 Współczesne badania marketingowe / Prymon, Marek.
238   2002100022997 W.2299 Współczesne badania marketingowe / Prymon, Marek.
 
ROS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
239   2002100017306 W.1730 Marketing bankowy / Roszkowski, Zenon.
 
RUD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
240   2002100098152 W.9815 Lojalność klientów / Rudawska, Edyta.
241   2002100029415 W.2941 Zachowanie konsumentów na rynku / Rudnicki, Leszek.
 
SAR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
242   2002100111318 W.11131 Marketing w organizacjach non profit / Sargeant, Adrian.
 
SCH
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
243   2002100090606 W.9060 Estetyka w marketingu : strategiczne zarządzanie markami, tożsamością i wizerunkiem firmy / Schmitt, Bernd.
244   2002100022188 W.2218 Profesjonalny sprzedawca : jak budować trwałe więzi z klientami : [sprzedaż, obsługa klienta] / Schenk, George.
 
SCO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
245   2002100121041 W.12104 Nowe zasady marketingu i PR : jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy / Scott, David Meerman.
 
ŠMI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
246   2002100123496 W.12349 Encyklopedia promocji i reklamy / Šmid, Wacław.
 
STE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
247   2002100093935 W.9393 Kanały marketingowe / Stern, Louis W..
 
STO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
248   2002100018365 W.1836 Stosunki międzynarodowe : praca zbiorowa /
249   2002100084223 W.8422 Stosunki międzynarodowe : praca zbiorowa /
250   2002100059863 W.5986 Sztuka budowania trwałych związków z klientami : Customer Relationship Management / Storbacka, Kay.
 
SUT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
251   2002100097490 W.9749 Reklama a umysł konsumenta : co działa, co nie działa i dlaczego / Sutherland, Max.
 
SZC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
252   2002100111226 W.11122 Marketing relacyjny jako element strategii banków komercyjnych / Szczepaniec, Marek.
253   2002100090019 W.9001 Poetyka reklamy / Szczęsna, Ewa.
 
SZN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
254   2002100023321 W.2332 Marketing sportu / Sznajder, Andrzej.
255   2002100107953 W.10795 Marketing wirtualny / Sznajder, Andrzej.
 
SZR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
256   2002100016576 W.1657 Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Szromnik, Andrzej.
257   2002100029590 W.2959 Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Szromnik, Andrzej.
258   2002100031203 W.3120 Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Szromnik, Andrzej.
 
SZU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
259   2002100101333 W.10133 Marketing bezpośredni / Szuman-Dobska, Monika.
 
ŚLU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
260   2002100098985 W.9898 Aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw / Ślusarczyk, Stanisław.
 
THO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
261   2002100083806 W.8380 Prawdziwe historie nowych produktów / Thomas, Robert J..
 
TRO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
262   2002100029200 W.2920 Marketing bezpośredni : koncepcja, zarządzanie, instrumenty / Trojanowski, Mariusz.
 
TRZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
263   2002100029620 W.2962 Marketing polityczny w Internecie / Trzeciak, Sergiusz.
 
UND
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
264   2002100123502 W.12350 Dlaczego kupujemy? : nauka o robieniu zakupów : zachowania klienta w sklepie / Underhill, Paco.
 
WAN
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
265   2002100084308 W.8430 Strategie cenowe / Waniowski, Paweł.
 
WER
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
266   2002100103504 W.10350 Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług / Wereda, Wioletta.
 
WIE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
267   2002100029422 W.2942 Elektroniczny marketing poprzez Internet : reengineering procesu marketingowego / Wielki, Janusz.
 
WIL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
268   2002100029545 W.2954 Field marketing : skuteczne zastosowania marketingu terenowego / Williams, Alison.
269   2002100030787 W.3078 Field marketing : skuteczne zastosowania marketingu terenowego / Williams, Alison.
 
WIS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
270   2002100030718 W.3071 Marketing wyborczy : studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich (Finlandia, Francja, Polska, Stany Zjednoczone) / Wiszniowski, Robert.
271   2002100030725 W.3072 Marketing wyborczy : studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich (Finlandia, Francja, Polska, Stany Zjednoczone) / Wiszniowski, Robert.
272   2002100030732 W.3073 Marketing wyborczy : studium kampanii wyborczych w systemach prezydenckich i semiprezydenckich (Finlandia, Francja, Polska, Stany Zjednoczone) / Wiszniowski, Robert.
 
WOJ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
273   2002100026476 W.2647 Otwartość kulturowa oraz poziom autorytaryzmu Dolnoślązaków na tle innych regionów Polski : raport z badań /
274   2002100055902 W.5590 Podstawy marketingu : przewodnik do studiowania przedmiotu / Wojciechowski, Tadeusz.
275   2002100055919 W.5591 Podstawy marketingu : przewodnik do studiowania przedmiotu / Wojciechowski, Tadeusz.
276   2002100064263 W.6426 Podstawy marketingu : przewodnik do studiowania przedmiotu / Wojciechowski, Tadeusz.
277   2002100064270 W.6427 Podstawy marketingu : przewodnik do studiowania przedmiotu / Wojciechowski, Tadeusz.
278   2002100026131 W.2613 Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Wojcik, Krystyna.
279   2002100033023 W.3302 Public relations : od A do Z. T. 2, [Wprowadzanie programów PR, Kontrola procesów PR] / Wojcik, Krystyna.
280   2002100063846 W.6384 Public relations : od A do Z. T. 1, [Analiza sytuacji wyjściowej, planowanie działalności] / Wojcik, Krystyna.
281   2002100063853 W.6385 Public relations : od A do Z. T. 2, [Wprowadzanie programów PR, kontrola procesów PR] / Wojcik, Krystyna.
282   2002100097766 W.9776 Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Wojcik, Krystyna.
 
WRZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
283   2002100029224 W.2922 Funkcjonowanie rynku / Wrzosek, Wojciech.
 
ZBO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
284   2002100084292 W.8429 Nazwy firm i produktów / Zboralski, Marek.
 
UNO
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
285   2002100014589 W.1458 Systemy informacyjne marketingu / Unold, Jacek.
286   2002100014596 W.1459 Systemy informacyjne marketingu / Unold, Jacek.
 
CAL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
287   2002100016330 W.1633 Czym jest projektowanie opakowań? : podręcznik projektowania / Calver, Giles.
 
ZIG
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
288   2002100017016 W.1701 Ziga Ziglara sztuka profesjonalnej sprzedaży / Ziglar, Zig.
 
KIE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
289   2002100018921 W.1892 Leksykon marketingu / Kienzler, Iwona.
 
OLE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
290   2002100020771 W.2077 Najważniejsze to plan marketingowy / Olearnik, Janusz.
 
BUZ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
291   2002100021020 W.2102 Sprzedaż z głową / Buzan, Tony.
 
ŁUC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
292   2002100021358 W.2135 Jak zdać egzamin : analiza zachowań i trudności, uczenie się i zdawanie / Łucki, Zbigniew.
 
KAU
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
293   2002100029163 W.2916 Badania rynkowe w sferze marketingu i logistyki / Kauf, Sabina.
294   2002100030459 W.3045 Badania rynkowe w sferze marketingu i logistyki / Kauf, Sabina.
295   2002100030893 W.3089 Badania rynkowe w sferze marketingu i logistyki / Kauf, Sabina.
296   2002100029262 W.2926 Orientacja marketingowa i logistyczna w zarządzaniu regionem / Kauf, Sabina.
 
SZA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
297   2002100093621 W.9362 Marketing na rynku farmaceutycznym / Szalonka, Katarzyna.
298   2002100029378 W.2937 Marketing polityczny : barwy walki / Szalkiewicz, Wojciech Krzysztof.
299   2002100094758 W.9475 Network marketing - co wybrać? / Szajna, Janusz.
 
STĘ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
300   2002100029408 W.2940 Marketingowe strategie wyborcze : wybory prezydenckie w Polsce (1990-2000) / Stępińska, Agnieszka.
 
ŁAB
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
301   2002100029491 W.2949 Marketing perswazyjny : 25 niezmiennych praw skutecznej perswazji w tekstach marketingowych / Łabuz, Piotr.
 
KĘD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
302   2002100029507 W.2950 Badania marketingowe w praktyce / Kędzior, Zofia.
303   2002100030664 W.3066 Badania marketingowe w praktyce / Kędzior, Zofia.
304   2002100030671 W.3067 Badania marketingowe w praktyce / Kędzior, Zofia.
 
PAW
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
305   2002100030756 W.3075 Network marketing : kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa organizacyjnego w Amway / Pawłowska, Beata.
 
SAL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
306   2002100031081 W.3108 Marketing w gastronomii / Sala, Józef.
 
BRE
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
307   2002100058590 W.5859 Profesjonalny network marketing : [praktyczny poradnik jak tworzyć skutecznie działającą sieć] / Bremner, John.
 
SNA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
308   2002100059092 W.5909 Public relations instytucji publicznych na przykładzie niemieckich miast / Snarska, Małgorzata.
 
SOJ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
309   2002100095281 W.9528 Informacyjne podstawy decyzji marketingowych / Sojkin, Bogdan.
 
HOR
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
310   2002100096486 W.9648 Mitologiczny świat reklam : treści religijne w reklamie telewizyjnej emitowanej w Polsce w latach 2000-2001 oraz w wybranych przykładach reklamy zewnętrznej i prasowej / Horodecka, Amelia.
 
ŁAD
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
311   2002100097315 W.9731 Zarządzanie wartością projektów : instrumenty rachunkowości zarządczej i controllingu / Łada, Monika.
 
ANH
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
312   2002100099012 W.9901 Sprawiedliwość marek : jak branding miejsc i produktów może uczynić kraj bogatym, dumnym i pewnym siebie / Anholt, Simon.
 
WEL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
313   2002100099555 W.9955 HRMarketing : nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie / Welsing, Caroline.
 
MAS
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
314   2002100101326 W.10132 Marketing w małych i średnich przedsiębiorstwach korzystajacych z pomocy unijnej / Masiukiewicz, Piotr.
 
WRÓ
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
315   2002100105683 W.10568 Strategie marketingowe w instytucjach kultury / Wróblewski, Łukasz.
 
BIC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
316   2002100107250 W.10725 Marketing w Internecie : jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług? / Bickerton, Pauline.
 
GLI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
317   2002100107472 W.10747 Wizerunek miasta : od koncepcji do wdrożenia / Glińska, Ewa.
 
SHA
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
318   2002100107724 W.10772 Nowe spojrzenie na marketing / Shaw, Robert.
 
BUK
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
319   2002100109605 W.10960 Marketing usług zdrowotnych : od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów / Bukowska-Piestrzyńska, Agnieszka.
 
KWI
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
320   2002100113961 W.11396 Programy lojalnościowe : budowa i funkcjonowanie / Kwiatek, Piotr.
 
MAL
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
321   2002100116832 W.11683 Jak zaprogramować wyborcę? / Maliszewski, Norbert.
 
MĄC
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
322   2002100117839 W.11783 Wykorzystanie internetu w badaniach marketingowych / Mącik, Radosław.
 
BUT
Nr   Kod kreskowy Nr inw. Tytuł Autor
323   2002100124578 W.12457 Zarządzaj swoim umysłem / Butler, Gillian.