START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa

Zarządzanie informacją marketingową przez portale internetowe w aspekcie promocji i reklamy /

Czekałło, Magdalena.
Magdalena Czekałło, prom. dr inż. Jan Maciejewski, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Finansów i Rachunkowości,
2008.
77 s.: rys.; 30 cm.
1
Maciejewski, Jan prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Finansów i Rachunkowości
29119 (to nie jest sygnatura)





prace licencjackie
portale internetowe
reklama internetowa
reklama interaktywna
Internet
informacja marketingowa

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.2026) Tylko na miejscu 27/10/2012 -