START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa

Zarządzanie kompetencjami a profesjonalna obsługa klientów współczesnej organizacji /

Mastalerz, Michalina.
Michalina Mastalerz.
Warszawa :
Wyższa Szkoła Zarządzania i Prawa im. Heleny Chodkowskiej,
2012.
30 s.: il.; 30 cm.
1
Nowocień, Agnieszka prom.
WSZiP. Studia Podyplomowe. Zarządzanie potencjałem ludzkim nowoczesnej organizacji
28325 (to nie jest sygnatura)





prace podyplomowe
zarządzanie kompetencjami
obsługa klienta
motywacja

Rodzaj dokumentu:
Prace podyplomowe Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(P.2138) Tylko na miejscu 27/10/2012 -