KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Internationales Marketing und Management /

Glowik, Mario oprac..
hrsg. von Mario Glowik und Sławomir Smyczek ; [aut. Sławomir Smyczek et al.] ; Karol Adamiecki Wirtschaftsuniversität Katowice.
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2008.
124, [1] s.: il.; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
Nazwy aut. na s. [125]
978-83-7246-903-8


 



marketing międzynarodowy
zarządzanie

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord:
ISBN: