START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa

Analiza strategii obsługi klientów na przykładzie jednej z wiodących perfumerii /

Wicherkiewicz, Sylwia.
Sylwia Wicherkiewicz, prom. dr Zdzisław Traczyk, rec. dr hab. prof. WSZiP Marek Lisiecki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
85 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Traczyk, Zdzisław prom.
Lisiecki, Marek rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
NIE UDOSTĘPNIAĆ
28161 (to nie jest sygnatura)





perfumeria
prace magisterskie
otoczenie firmy

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(M.4726) Tylko na miejscu 27/10/2012 -