START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa

Budowanie wizerunku marki "Velvet" poprzez działania społeczne na podstawie firmy Kimberly Clark /

Niedzińska, Wioletta.
Wioletta Niedzińska, prom. prof. dr hab Jerzy Sikorski, rec. dr hab. prof. WSZiP Marek Lisiecki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
72 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Sikorski, Jerzy prom.
Lisiecki, Marek rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
28530 (to nie jest sygnatura)





prace magisterskie
wizerunek
marka
przedsiębiorstwo
misja firmy

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(M.4952) Tylko na miejscu 27/10/2012 -