START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa

Customer Experience Management (CEM) - nowy wymiar orientacji na klienta /

Nowakowski, Marek.
Marek Nowakowski, prom. dr inż. Jan Maciejewski, rec. dr hab. prof. WSZiP Marek Lisiecki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
77 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Maciejewski, Jan prom.
Lisiecki, Marek rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
27873 (to nie jest sygnatura)





Customer Experience Management
prace magisterskie
cem
zarządzanie marketingowe
klient

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(M.4664) Tylko na miejscu 27/10/2012 -