KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Strategie i mechanizmy marketingu politycznego = Political marketing strategies and mechanisms /

pod red. Jana Garlickiego ; [aut. Olgierd Annusewicz et al.].
POLITYKA (POLITICS) (STR )
Warszawa :
Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego : | Dom Wydawniczy Elipsa,
2010.
234, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Studia Politologiczne - Uniwersytet Warszawski. Instytut Nauk Politycznych, ISSN 1640-8888 ; vol. 16)
(Studia Politologiczne / Instytut Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego = 1640-8888 ; vol. 16)
Nazwy aut. na s. 234-[235]. Na grzb. wyłącznie tyt. serii.
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
978-83-7151-870-6 (Elipsa)


 



Marketing ekonomiczny
Marketing lokalny
Wizerunek
Społeczności lokalne
Konflikty polityczne
Komunikacja polityczna
Wybory
Polityka
Marketing polityczny
Kampanie wyborcze
Media masowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


http://polona.pl/item/45924089

Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
B W.5788 Polityka.STR B 30 dni 10/02/2017 Zamów
Rekord:
ISBN: