KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Marketing produktów systemowych, sieciowych : podstawy teoretyczne, zarys metodyki badań : praca zbiorowa /

podstawy teoretyczne, zarys metodyki badań : praca zbiorowa /
pod red. Leszka Żabińskiego.
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego,
2009.
318 s.: il.; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Karola Adamieckiego w Katowicach )
Bibliogr. przy rozdz
978-83-7246-556-6


 



Marketing sieciowy
produkty
Promocje systemowe
Marketing produktu
Marketing
Konsumenci w sieci
Badania marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord:
ISBN: