KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Zarządzanie marketingowe : koncepcje marketingu a praktyki zarządzania : aspekty teoretyczne i badawcze = Marketing management : marketing concepts and management practices : theoretical and research aspects /

koncepcje marketingu a praktyki zarządzania : aspekty teoretyczne i badawcze = Marketing management : marketing concepts and management practices : theoretical and research aspects /
praca zbiorowa pod red. Teresy Żabińskiej i Leszka Żabińskiego.
Katowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2007.
400 s.: il.; 24 cm.
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach )
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach )
978-83-7246-885-7


 



Marketing usług
Zarządzanie wiedzą
Case study
Przedsiębiorstwa
Marketing
Wieloczynnikowa dynamiczna funkcja produkcji
Marketing symultaniczny
CRM
Biura podróży
Badania jakościowe
Handel elektroniczny
Studium przypadku
klienting
Usługi medyczne
Linie lotnicze
Marketing relacji
H&M
Marketing lateralny
Banki
Tanie linie lotnicze
Przemysł odzieżowy
Banki detaliczne
Zarządzanie marketingowe
Turystyka
Zara
Supermarkety
Przedsiębiorstwa handlowe
Produkt

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord:
ISBN: