KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Joint venture jako strategia wejścia przedsiębiorstw zagranicznych na polski rynek : koncepcja marketingowa /

koncepcja marketingowa /
Oczkowska, Renata.
Renata Oczkowska.
Kraków :
Wydaw. AE,
2005.
291 s.: tab.; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna : Monografie ISSN ISSN 0209-1674 nr 164)
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Krakowie. Seria Specjalna : Monografie ISSN 0209-1674 nr 164)
Bibliogr. s. 266-277
83-7252-246-4


 



Strategie marketingowe
Joint venture
Przedsiębiorstwa

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord: