KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Telewizyjna reklama polityczna : emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych /

emocje i poznanie w kształtowaniu preferencji wyborczych /
Cwalina, Wojciech.
Wojciech Cwalina.
Lublin :
TN KUL,
2000.
176, [4] s.: tab., wykr.; 24 cm.
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe KUL 59)
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe KUL 59)
Bibliogr. s. 147-165.- Summ. -Indeks
83-87703-94-X


 



Niemcy
Polska
Francja
Socjologia
Wybory prezydenckie
Wybory parlamentarne
Psychologia
Wybory
Telewizja
Reklama

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord: