KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKA
Wyższej Szkoły Prawa we Wrocławiu
Kontrast

Język reklamy w komunikacji marketingowej na przykładzie sloganu /

Antczak, Katarzyna.
Katarzyna Antczak. Rola prowokacji w reklamie społecznej / Dominika Jagła.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (ANT )
Bielsko-Biała :
Wydawnictwo Bielskiej Wyższej Szkoły Biznesu i Informatyki im. J. Tyszkiewicza,
2000.
132, [1] s., [12] s. tabl. kolor., il. kolor. ; 24 cm.
(Zeszyty Naukowe / Bielska Wyższa Szkoła Biznesu i Informatyki ; 1)
(Zeszyty Naukowe - Bielska Wyższa Szkoła Biznesu i Informatyki ; 1)
Praca współwydana.
Bibliogr. s. 52, 129.
Streszcz. ang.
83-86050-69-1


 



Slogan reklamowy
Komunikacja marketingowa
Reklama
Prowokacja reklamowa
Reklama społeczna

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
B W.9452 Marketing.Pr.Reklama.ANT B 30 dni Zamów
Rekord: